- Strona główna
- Jubileusz 50-lecia szkoły
- Historia szkoły
- Patron szkoły
- Dyrekcja szkoły
- Szkolny psycholog
- Szkolni pedagodzy
- Pedagog specjalny
- Opieka medyczna
- Dokumenty
- KLASY PATRONACKIE
- Akademia Cisco
- Akademia MikroTik
- Biblioteka
- Gazetka szkolna
Szkolni pedagodzy
Spotkanie w szkole z pedagogiem wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Aneta Robaczyńska
pedagog szkolny pokój nr 143, I piętro
wew. szkolny 277
bezpośredni 22 839-25-38 (w.6)
Godziny pracy:
Poniedziałek: | 07.30 - 15.00 |
Wtorek: | 08.00 - 15.30 |
Środa: | 08.00 - 14.00 |
Czwartek: | 07.30 - 15.00 |
Piątek: | 07.30 - 11.00 |
Beata Krawczyk
pedagog szkolny pokój nr 143, I piętro
wew. szkolny 277
bezpośredni 22 839-25-38 (w.6)
Godziny pracy:
Poniedziałek: | 12.30 - 16.15 |
Wtorek: | 12.30 - 17.15 |
Środa: | 07.00 - 13.00 |
Czwartek: | 11.30 - 17.15 |
Piątek: | 11.30 - 13.15 |
Katarzyna Michalczyk
pedagog szkolny pokój nr 215, II piętro
wew. szkolny 292
22 839-12-23
Godziny pracy:
Wtorek: | 12.00 - 15.00 |
Czwartek: | 09.00 - 13.00 |
Praca pedagoga
Pedagog szkolny to osoba, do której można przyjść z każdym problemem. W oparciu o wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki oraz doświadczenie pomoże go rozwiązać, a w razie potrzeby skieruje do odpowiednich osób i instytucji.
Problemy, z którymi najczęściej przychodzi młodzież to między innymi: sytuacja konfliktu z nauczycielami lub kolegami z klasy, nieradzenie sobie z nauką, niezrozumienie w domu, zdrada w przyjaźni lub miłości. Wtedy pedagog szkolny służy radą i towarzyszy wspierając, a czasami podejmuje działania uzgodnione uprzednio z uczniem przestrzegając zasady dyskrecji. Bywają też sytuacje, że spotykamy się z uczniem na wniosek nauczycieli i wychowawców lub rodziców. Okazuje się wtedy często, że niepokojące zachowanie spowodowane jest problemem, w którym młody człowiek potrzebuje pomocy. Każda sytuacja trudna może być szansą do zmian na lepsze, do stawania się lepszym, dojrzalszym człowiekiem. Naszym zadaniem jest ten ogromny potencjał rozwojowy wydobyć i ukierunkować. Zależy nam, aby każdy uczeń znał swoje prawa i obowiązki, czuł, że jest bezpieczny, ważny i szanowany i żeby uczył się tak traktować innych.
Dlatego od klas pierwszych prowadzimy integracje klas współpracując z wychowawcami, monitorujemy sytuacje szkolną uczniów z problemami w nauce i zachowaniem, proponujemy i organizujemy realizację programów psychoedukacyjnych, prowadzimy działania o charakterze wolontaryjnym i humanitarnym wyrabiając w uczniach wrażliwość na krzywdę i potrzeby innych.
Serdecznie zapraszamy.