Główna treść artykułu
Rekrutacja do projektu pod tytułem "Z dobrą praktyką w przyszłość" (POWER_VET) oraz pod tytułem „Umiejętności o wartości dodanej - Praktyki na plus" (ERASMUS+)
Koordynatorzy projektów unijnych pani Agnieszka Chłopczyńska oraz pan Marek Sobiech mają przyjemność poinformować, że rozpoczynamy rekrutację do projektu realizowanego w ramach funduszy unijnych POWER_VET pod tytułem "Z dobrą praktyką w przyszłość" oraz ERASMUS+ pod tytułem „Umiejętności o wartości dodanej - Praktyki na plus”.
Głównym celem projektu jest wyjazd uczniów na 4 tygodniowy staż zagraniczny oraz zapoznanie z kulturą, warunkami i środowiskiem pracy w warunkach mobilności europejskiej.
Wyjazdy uczniów klas trzecich przewidziane są w następujących terminach:
- 17.04.2022 – 14.05.2022 - (Ubeda – Hiszpania)
- 15.05.2022 – 16.06.2022 - (Ubeda – Hiszpania)
- 24.07.2022 – 20.08.2022 - (Ubeda – Hiszpania)
- 31.07.2022 – 27.08.2022 - (Setubal – Portugalia)
- 21.09.2022 – 18.10.2022 - (Sevilla – Hiszpania)
- 02.10.2022 – 29.10.2022 - ( jeszcze nie ustalono miasta - Hiszpania)
Staż odbędzie się w Hiszpanii lub Portugalii i będzie trwał 4 tygodnie.
Osoby zainteresowane udziałem w stażu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na platformie TEAMS od 18.01.2022 do 24.01.2022 r. Link do formularza został wysłany do uczniów klas trzecich przez dziennik elektroniczny.
Oprócz formularza zgłoszeniowego będziemy prosili o wypełnienie testu z języka angielskiego.
Test z języka angielskiego odbędzie przy on-line w dniu 27-stycznia 2022 (czwartek) w godzinach od 16:00 do 19:00. Test będzie udostępniony w ramach zespołu TEAMS "Test z języka angielskiego".
Osoby, które wypełniły formularz zgłoszeniowy zostaną dodane do w/w zespołu.
Test składa się z około 140 pytań, zawiera pytania z lukami oraz pytania jednokrotnego wyboru
oraz trwa średnio 50 minut. Ostatnie trzy pytania nie są punktowane i służą do przekazania/uzupełnienia informacji pominiętych w formularzu
Wyniki rekrutacji opublikujemy w poniedziałek 31.01.2022 o godzinie 11:00 na tablicy ogłoszeń przed salą 123
oraz prześlemy uczniom e-mailem przez dziennik elektroniczny w dniach 1-2 lutego 2022. Po 15 lutego 2022 udostępnimy do podpisu dokumenty dla uczestników projektu.
Prosimy o przekazanie tej informacji kolegom z klasy.
Dodatkowych informacji udziela pani Agnieszka Chłopczyńska (sala 234) i pan Marek Sobiech (sala 123).