GODŁO POLSKI

AKTUALNOŚCI

Archiwum

26.05.2021

Projekt e-twinning, temat: "No hay mal que por bien no venga. Actitudes y reacciones en respuesta a la pandemia' - "Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" - postawy i reakcje w odpowiedzi na pandemię.

Koordynator: Małgorzata Klimczuk
Uczestnicy: klasa 1F
Termin: drugi semestr, zakończenie projektu czerwiec 2021
Szkoły partnerskie: Instituto d'Istuzione Superiore Statale Bachelet (Włochy), Sospo Prostejov - Střední odborná škola podnikání a obchodu (Czechy), Lycée de la Fontaine des Eaux (Francja)
Język projektu: hiszpański.

Cele projektu:

- Umiejętności językowe i komunikacyjne: wybieranie konkretnych informacji i jasne przekazywanie ich.
- Pisanie krótkich tekstów, opisywanie: emocji, codziennych sytuacji lub miejsc symboli pandemii.
- Umiejętności obsługi komputera oraz aplikacji: opracowywanie ankiet (Formularze Google); tworzenie chmur słów (generatory online, Tagul).
- Organizowanie i publikowanie informacji na wspólnej tablicy (Padlet, Tagul).
- Pisanie krótkich komiksów (Storyboard).
-Udostępnianie informacji (czat lub blog eTwinning).
-Kompetencje międzykulturowe: wymienianie się doświadczeniami z kolegami z klasy i postępowanie zgodnie z wytycznymi nauczycieli.
-Zarządzanie zasobami: korzystanie z możliwości, jakie dają nam dostępne zasoby i opracowywanie własnych materiałów, aby podzielić się nimi z resztą grupy. (Wiadomości, małe opisy, zdjęcia, mapy itp.).
- Ankiety (google) oraz z wykorzystaniem ćwiczeń przygotowanych przez nauczycieli. - Wywiady.
- Ćwiczenia z użyciem aplikacji (Voki, Padlet, Tagul, Canva).

Postępy działań:

Projekt jest realizowany na platformie Twinspace, a nauczyciele będą komunikują się bezpośrednio na TwinSpace oraz na platformie google meet. Realizowane są spotkania online na platformie google meet pomiędzy wszystkimi uczestnikami. Uczniowie pracują w grupach międzynarodowych.

Projekt będzie realizowany cotygodniowo do końca roku szkolnego 2020/21. Uczniowie spotkają się na dedykowanej platformie TwinSpace i tam i organizują pracę. Nauczyciele tworzą grupy i przeprowadzą serię ćwiczeń z przewodnikiem, które stopniowo doprowadzą do końcowego produktu:

- Instrukcje lub samouczek do wykonania: chmura słów, formularze, StoryBoard itp.
- Mapy do pisania pamiętnika lub opowiadania faktów z życia codziennego.
- ankieta jak wyglądała nauka wcześniej i jak wygląda teraz.

Uczniowie wykonają produkt końcowy zgodnie ze swoimi umiejętnościami i kompetencjami.

 

MENU PODMIOTOWE

MENU PRZEDMIOTOWE

INFORMACJE INNE

OGŁOSZENIA